poniedziałek, 12 grudnia 2016

Polecamy "Dziedzictwo von Becków" Joanny Jax

W ostatnim czasie mam duże szczęście w wyborze książek. Kolejna powieść sprawiła, że weekend minął mi znacznie za szybko. Mowa o „Dziedzictwie von Becków” Joanny Jax. Jest to powieść historyczno- obyczajowa z niebanalnym wątkiem romansowym. Cała historia rozpoczyna się od spotkania Marii Tarnowskiej i Wernera von Becka- wysoko postawionego oficera SS, które da początek serii zarówno tragicznych jak i wzruszających zdarzeń. W książce poznacie całą gamę ciekawie skonstruowanych bohaterów. Do części poczuć można uzasadnioną nienawiść, inni od razu budzą sympatię. Pomimo ich mnogości, są bardzo klarownie i ciekawie przedstawieni, co sprawia, że od razu zapadają w pamięć, a to z kolei ułatwia czytanie. Wobec większości bohaterów nie da się przejść obojętnie. Cały splot wydarzeń nadaje niesamowite tempo akcji i sprawia, że trudno skończyć i odłożyć książkę na bok, w związku z czym polecam ją raczej na weekendowe maratony czytelnicze. Język, którym posługuje się autorka jest niezwykle malowniczy i potoczysty, a krótkie rozdziały sprawiają, że powieść nie nuży. Muszę się przyznać, że książka bardzo mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się, że wywoła we mnie takie emocje i tak przywiążę się do bohaterów, których wykreowała autorka. Polecam fanom/ fankom sag rodzinnych, romansów, powieści obyczajowych. Myślę, że każdy czytelnik znajdzie tu coś dla siebie.
E.J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz